čtvrtek 3. července 2014

Show must go on!

Mám za sebou náročný rok. Životní ztráty a nálezy, stěhování, maturita a... a vlastně jsem snad poprvé v životě doopravdy vyrovnaná, ač není vše tak, jak bych si přála. A neuvěřitelně si to užívám. Tu vyrovnanost.
Každopádně, není čas na plky a já bych se ráda vrátila tam, kde jsem (vlastně ani nikdy ne)byla, chech. Snažím se dostat do tempa, které bude převyšovat ty předchozí a jsem napjatá, co z toho vzejde.
Fotím, jím, koukám na filmy, které mi poslední dobou unikaly, spím, bohužel chodím i do práce, kterou nemám ráda a ve zkratce - žiju (to jsem v předchozích časech o sobě říct nemohla, protože bych lhala).

A taky jsem minulý týden navštívila na dva dny Paříž. Byla jsem tam už podruhé a snad díky tomu se ze mne nestal fanatický turista,  který fotí každou památku (to už mám totiž nafoceno z minula, che). Tentokrát jsem byla nadšená z mališkostí, zajímavých výloh, dobrot, lidí...










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!